miércoles, 30 de junio de 2010

Nocturna Fredes-Caro

Aquest disabte afrontem per primer cop la marxa nocturna Fredes -Pauls o millor dit Fredes-Caro.
Al arribar a Fredes es nota l'ambient d'una gran marxa ( 700 participants)
Alli ens va deixar Rosana que per lesio no la va poder fer i ens vam quedar Ruben, Tere, Peña i jo mateix.
Vam agafar dorsals i ens vam esperar amb una mica de nervis la sortida, que va ser a les 18 h. molt puntual.
Tan pronte es va donar la sortida la gent va arrencar a correr com a locos, natros vam aguantar lo tipo i sense correr pero a paso ligero vam començar a enfilar lo GR-7 per uns paratges molt bonics.
Vam pasar el refugi de la Font Ferrera i  nosaltres ens esperavem que estes alli l'avituallament, pero per desgracia encara ens va tocar esperar uns quants quilometros per poder menjar algo i vaiga si vam menjar, pareixia que no estesem be.
Despres de la fartanera una altra vegada a caminarper pistes i senderes fins a Casetes Velles i alli ens vam trobar en cavalls i com no en bous i vaques que estaven al mig del cami , alguna es va guinyar una mica.
Seguint per la pista de Casetes Velles tot de cara baix fins l'encreuament de la Cova del Vidre on estava el segon avituallament, parada tecnica per menjar i recuperar forces.
Ja eren les 10 pasades i va arribar el moment de enxufar els frontals. Que bonic en nit de lluna plena pels Ports, per a mi el moment les divertit de tota la travessia i tambe el  mes pesat, amb els  desnivells mes durs, pero bueno "salsa con gusto no pica". Alli el nostre guia va ser Josep M. (Microsoft) que anava de ruta amb dos companys mes.
Despres de les dures pujades com no baixades  tecniques  que tambe es feien pesades i de repen alli estava la pista de Caro i xino xano cap al restaurant on ens esperava una saltxixa i una botifarra, que van entrar de categoria. Tambe ens van donar una merda de camiseta.
Repte conseguit per a tots quatre els 27 km en 5:25m , l'any que ve mes i si pot ser i la gent acompanyafarem fins a Pauls.
Tambe recordar la gran asistencia de companys de Montbike i entre ells molts de finishers, i donar anims al presi per aveure sia algun dia s'enxufa lo frontal que ja li toca.