jueves, 25 de noviembre de 2010

Cabestro- Cedrilles- Lo cremat


Hola a tots, avui dijous, em fet una altra sortideta de cabestros en alguna incorporacio nova, em anat Alex, Francesc, Guillermo (debutant), Manuel "Lolin" (debutant) i Pepo, em de dir que ja que aquesta sortida l'havia organitzat lo senyor JON que pel xat ens havia dit que volia vindre en natros, per no perdre la seva costum en los cabestros ens va vendre una altra escusa barata per no vindre, jo personalment ja no se que pensa, cadascu que pense el que vulgue, al menos no ens ha enviat un sms a les 5 del mati.  
Bueno avui em dixat el cotxe al parkin del GR i em tirat em busca del Pi Gros , tirant davant Alex a un bon ritme, em arivat al cruce de la sendera dels cabestros i l'em agarrat, que per cert esta molt be i personalment em feia molta il.lussio ferla ja que cap dels que anavem excepte Alex haviem fet, arivant fins a dalt al Raco de les Cederilles fen una paradeta per a que Lolin i Guillermo veiguessen una mica la vista que hi ha de dalt. Començant una baixada en un bon ritmet fins les set piques, corren quatre mandarines pel cami que estaven bonissimes, per anar en busca del cremat tornan a pasar pel Pi Gros i al parking. Cal dir que me ficat la samarreta del millor club del mon per anar calentant el derbi del dilluns. Fins la propera.

                                                                            Fotos

No hay comentarios:

Publicar un comentario