sábado, 6 de marzo de 2010

Recorregut cursa de la Rapita



Avui disabte hem quedat cinc Montbikers( Jon, Dani, Carrete, Gasparin i Alex)  per fer lo reconeixement de la cursa de la Rapita.
Hem començat el recorregut de la gasolinera, alli ens a  acompanyat un company de Calig, d'alli em començat la pujada per la Gossera on tambe ens hem trobat amb uns Rapitencs i hem fet tots junts la pujada a la Foradada per la Campana, tots junts es un dir cadascu al seu ritme. El descens de la Foradada ha sigut rapid i entretingut , baix ens em separat del rapitencs i tots cinc i els  dos gosos cap a la Font d'en Burgar , on em parat per fer un mosset rapid.
Hem sortit de la Font una mica gelats per la parada pero als cinc minuts ja estavem un altra volta "al puesto" , em arribat al Mas de Matarredona i em agafat la sendera blanca que dona a Pla de Gallos , esta sendera ja la em fet a un bon ritme de carrera.
Hem baixat el Pla de gallos per la sendera amb mes pendent , em baixat cagant llets ja que la sendera estava recient arreglada per a la carrera, fins i tot han ficat quatre escales. Una volta arrivats al coco de Jordi ens em dirigit cap a la gasolinera tot per pista i asfalt.
Ha sigut una bona volteta , amb molta xarrameca i  alguna risa que altra.


                                                                         
Actividad: senderismo
cerca de  Sant Carles de la Ràpita, Catalunya (España)

Distancia recorrida: 17,24 kilómetros 

Altitud min: 135 metros, max: 723 metros

Desnivel acum. subiendo: 1.214 metros, bajando: 1.257 metros

Grado de dificultad: skill Moderado

Tiempo:   3 horas 29 minutos                                                               



1 comentario:

  1. ehhhhhh que , cremareu a curro i despres trencara tots els empalmes

    ResponderEliminar